
Ági és a DOKOffice közös együttműködése
Ági története – amikor a kézművesség végre az első helyre kerülhetett
Ági évek óta kézműves dekorációkat készít, minden darab a saját keze munkája.
Halloween környékén mindig nagy volt az érdeklődés, de egy ponton túl nem tudott több megrendelést vállalni. Nem azért, mert nem lett volna rá igény – hanem mert az adminisztráció elvitte az idejét.
A kézműves vállalkozók rejtett kihívása
A számlák kiállítása, a csomagcímkék készítése, a rendelések összesítése… Minden egyes eladott termékhez hosszú percek mentek el olyan feladatokra, amik nem az alkotásról szóltak.
Ági pontosan tudta, hogy ha ebből nem enged, a vállalkozása nem tud nőni – de egyedül már nem bírta.
A megoldás: delegálás és virtuális asszisztens
Ekkor kezdett el együtt dolgozni a DOKOffice-szal.
A háttérfeladatokat kiszervezte: a számlák és a csomagcímkék előkészítése rám hárult, így neki már csak annyi dolga maradt, hogy a számlát kinyomtassa és a dobozba tegye, a címkét pedig ráragassza.
Ez az apró változtatás azonban teljesen megváltoztatta a szezonját.
Eredmények, amik önmagukért beszélnek
Idén Ági több terméket adott el, mint a korábbi években ebben az időszakban.
A szezon már nem a kapkodásról szólt, hanem arról, hogy új ötletekre, mintákra és a minőségi alkotásra tudott koncentrálni.
A vállalkozása ebben az időszakban nemcsak gördülékenyebbé, hanem profitábilisabbá is vált.
Tanulság
Nem történt csoda – csak átgondolt delegálás.
Amikor egy vállalkozó végre visszaveszi az idejét, az eredmények maguktól jönnek.

